Kontakt os pr Tlf.

Standerstrygning 2020

Hej

Sommeren 2020 har budt på en meget usædvanlig udendørssæson i Silkeborg El & Svæv.
Præcis en uge efter vi havde holdt vores generalforsamling, lukkede regeringen landet ned som følge af Covid-19 truslen, og en af konsekvenserne blev, at vores flyveplads var lukket indtil sidst på foråret.
Der har i sommerens løb været en del aktivitet på pladsen, i form af en lille smule flyvning og nogle få flittige hænder, der har haft meget travlt med at udbygge klubhuset.
Byggeaktiviteterne er stort set overstået for i år, og den officielle sommerflyvning på pladsen stopper også snart.
Bestyrelsen vil derfor gerne invitere alle klubbens medlemmer og deres familie til standerstrygning søndag d. 11. oktober 2020 kl. 13:00 for at markere afslutningen på udendørssæsonen og for at præsentere vores nye større klubhus.
Der vil være pølser på griller, rigelig håndsprit og forhåbentligt godt flyvevejr.
Tilmelding til Flemming senest d. 8. oktober.

På bestyrelsens vegne
Simon Møller Nielsen